Bloglar
mobilya kulübü

29 Haziran 2014 Pazar

TSİRT YENİLEME#DIY_2#

OOOFFF ÇOK FAZLA KLASİK DÜZ BLUZUM VAR SIKILDIM ARTIK DEĞİŞİKLİK İSTİYORUM...

DİYORSANIZ 

bana takılın ;))) 




böyle düz beyaz bir bluzunuz var diyelim ya da herhangi bi renk ;)

farklı şekillerde bluzu hareketlendirebilirsiniz ;) misal alttan bel kısmından büzerek yukarı çıkabilirsiniz ama genelde bunu uzun tuniklerde yapmak daha iyi ;))

ya da omuzlarını kıvırabilirsiniz ya da 

böyle minik cepleri tıpkı benim yapacağım gibi bluzun omuz kısmına dikebilirsiniz ;) 


ister tek bir omuza ister çift omuza ;) ama bu tek omuza yapma biraz sakıncalı olabilir en azından şu an benim kullandığım ağar süsler söz konusu olduğunda ;) veya penyedeki kumaşın kalınlık incelik durumuna göre ;) 

işte böyleee ;) sıradaki DIY'ı bekleyin lütfen ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder