Bloglar
mobilya kulübü

11 Haziran 2014 Çarşamba

KOT CEKET YAPALIM#DIY_1#

MERHABALAR... ;)

Bu gün sizlerle yeni bir kot ceket yapalım diyorum ne dersiniz?

Evet dediğinizi duyar gibiyim ;D zaten şu senenin modası gerçi ben de belki bi kaç taş süs püs ekleyebilirim ;) hiç belli olmaz ;) umarım beğenirsiniz...

Öncelikle şunu söylemek istiyorum ;) bu yapacağım kot aslında babamın fakat babam henüz hiç giymedi ve dolapta boş boş takılıyordu ceketcik :( üzüldüm tabi bir işe yaramayışına aldım onu ve bakın ne hallere soktum :)) 

korkmayn bence kötü olmadııı ;)



Aslında dış kısmı burası cep izlerinden de anlaşılacağı gibi ;))
ama ben bu cep izlerinden fazlaca rahatsız olduğum için tersten dikmeye karar verdim :)




Kollarını diğer bu kumaş yapısına sahip gömleklerimin kol yapısına göre ayarlayarak kestim Bu arada uyarayım eğer benim gibi eski, kullanılmayan bir gömleği veya herhangi bir düğmeli şeyi tersinden dikmeye kalkarsanız o düğmelerin ters şekilde ilikleneceğini aklınızdan çıkarmayın ;)  

SONRA MI ?

Sonra da hepsini diktim ;) ve işte sonuç ;))


Peki bakalım bu ceketi kimler nasıl giyiyormuş  ;) 

RATAAAAA !!! :)


 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder