Bloglar
mobilya kulübü

8 Temmuz 2014 Salı

DOLAMA NEDİR ???

 geçen cumartesi akşamı parmağım alev alev yanmaya başladı abartısız neyse geçer muhabbetine dayanıyorum tabi ardından parmağımda bi kalp varmışcasına atmaya başladı benim sağ işaret parmağımın ucu :( pazar günü dayanamayıp soğuk su buz artık ne olursa onunla rahatlatmaya çalıştım ama fayda yok sudan çıkarınca yanmaya devam ediyor...


Pazar günü sağ işaret parmağı ve sol işaret parmağı arasındaki farklar barizdi sağ işaret parmağım balon gibi şişmeye başlamış yeni fark ettim direk anne oldu benim düşünceler anneme olan biteni anlattım evimizdeki hekim :) teşhisi koydu

 'DOLAMA OLMUŞ'

 dolama mı dolama ne ya 

ismi pek meymenetsiz geldi 

neyse ben koyuldum araştırmaya annem de o sıra bana soğan közlüyo tavada neden yaptığını anlamadan araştırmamı sürdürüyorum iltihap kapınca oluyormuş arkadaşlar ben pek faydalı bilgi bulamadım sizlerle o yüzden bi paylaşayım dedim :) neyse özellikle;

manikürü sağlıklı steril ortamda yapılmadığında 

tırnak ve tırnak eti yeme alışkanlığı olanlarda (ki bende mevcuttu yeni yeni aşıyorum sıkıntılı dönemlerde başa dönüş yapıyorum ama neyse )

ve özellikle de ev hanımlarında eli çok suya değenlerde meydana gelebilen bi hastalıkmış... 

Annem bi merhemi var bunun alalım adı KARA MERHEM dedi ama ben illa hastahane diye tutturunca vazcaydı :D soğanın közlenme islemi de tamam bu arada annem bi bez getirdi ve başladı soğanı parmağımın üstüne sıcak sıcak koymaya neyse dayandık bi zahmet sonra da bezle sardı sabah kadar benim parmak o şekilde kaldı kokusunu çekemem diyorsanız o parmağı görmeyi deneyebilirsiniz :D
 size tavsiyem sıcak hava su sıcak ortam dolamada çok işe yarıyor irinin bir bölgede toplanmasında öncülük ediyor adeta ee soğan da doğal antibiyotik anneme karşı çıkamadım ben de sabaha biraz daha iyi hissediyordum doktora gittik ve gerçeği öğrendik gerçek 'EVET ANNEN DOĞRU BİLMİŞ' oldu :) annemdeki o zafer gülüşü unutamam :D doktora ısrarla hap verin bana deyin eğer o elin acilen düzelmesini istiyorsanız ama benim bütün ısrarlarıma karşın bana BACTROBAN 'I 


Layık gördü :D bu da bi nevi kara merhemin daha modern hali zaten :) bunu sabah akşam düzenli olarak kullanıyorum şu an geçen haftaki cumartesiye karşın gayet iyi durumda kendileri :) he bu arada ne kadar sürdüğü konusunda ise sizin direncinize bağlı ama 1 haftadan önce tam olarak iyileşmesini beklemeyin :/ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder