Bloglar
mobilya kulübü

12 Temmuz 2014 Cumartesi

VASELİNE EL VE VÜCUT KREMİ#VARAN_1#


Ben pek bir ümit bağlayarak almadım bu kremi açıkçası :) sadece youtube  da çok fazla ilgi toplayan bi ürün olduğunu farkettim ve denemek istedim :) 



 bu memnuniyetin dibini görmekten çok korkuyorum hani :) çünkü evde yedek kremlerim var ve tekrar alabilmek için onları tüketmem gerek :( 

VASELİNE'den bahsetmek gerekirse gerçekten güzel :) ben bu kremi sabah sürdüm ve elimi en az bi 5 kez falan yıkamışımdır...

Fakat hala ellerim o mükemmel yumuşaklığını devam ettirebiliyor :) herkes kokusunun mükemmelliğinden bahsetmiş fakat bana hafiften ilaç kokusunu andırdı ama kötü değil güzel hoşuma da gitti garip de geldi kokusu bana :) ama gün boyunca o kokuyu koruyacağını sanmayın bende kalmadı şahsen fakat bana nemlendirici olması gayet yeterli geldi :) tabi bu kullanan insanların deri özelliklerine göre de değişebilmekte ama kremin ince bir yapısı var ve o kremlerdeki yapışkanlı hissi bu kremde ben hissetmedim :)

Hem olumlu hem de olumsuz yönleri ile VASELİNE den bu kadar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder