Bloglar
mobilya kulübü

19 Temmuz 2014 Cumartesi

FEMALE EROTİCS PARFÜM BLACK ONYX#VARAN_3#


Geçen günlerde iftar için dışarı çıktığımızda bi gratis e uğrayım dedim azıcık dolandım bi kaç bi şey aldım fakat dikkatimi bu parfüm seti çekti :/ ilginç geldi, gerçekten merak ettim; kaç kere elime alıp alıp bıraktım doğrusu, sonra fiyatını fark ettim 10.90 gibi bi şeydi yanılmıyorsam ya da direk 10 :/ daha fazla değil eminim ;)) 

Sonra doldurma parfüm fiyatıyla da karşılaştırınca, aman al dene dedim ve işin açığı hiç pişman değilim hatta gidip bi tane daha almayı düşünüyorum ;))

İsmi biraz ilginç doğrusu :/ 
Kutusu yukarıda gördüğünüz gibi ;) kabı çıkardığınızda da içindeki kadın figürü hoş bi detay olmuş ama mecbur çöpe gidecek kutusu ;))) benim için mühim olan kokusu bi boğa kızı olarak kokular beni fazlasıyla etkiliyor. ;) 

İçerisinden 100 ml lik bir parfüm ve 100 ml lik de bir vücut losyonu çıkıyor. 

Parfümmün kapağı yok tıpkı resimdeki gibi :/ bu yönünu pek beğendiğimi söyleyemeceğim 



Benim dikkatimi çeken EAU DE PARFUM olmasıydı :/ bu fiyata EAU DE TOİLETTE değil de parfum olması çok hoş gerçekten.
Biliyorsunuz ki parfüm vücutda daha kalıcıyken toilette giysilerde daha kalıcı ;) ama ben hep parfümü tercihetmeye çalışıyorum. Nedeni mi ? bana daha kaliteli geliyor :)



Kremi zaten alüminyumlu şekilde kapatılmış :/ şimdi de açmak istemedim çünkü kullanacağım bi vücut losyonum şu an mevcut. 

Ancak kokuyu denemek amaçlı saat 22.30 da bileğime sıktım ve sonraki gün 13.00 cıvarı bileğimi kokladığımda bileğimin hafif de olsa hala koktuğunu hissettim ve o anki zafer mutluluğu ;D İYİ Kİ DE ALMIŞIM BEHHH ;D dedim içimden ;))

Kokusu bana sorarsanız ağar yani en azından bi yaz kokusu değil :/ kesinlikle değil yazın kokuları bana göre daha fresh olmalı.  

Şişenin kabı da beni biraz cezbetti aslında bu tür değişik şişeleri olan parfümleri denemeyi seviyorum ;) umarım faydalı olmuştur. 

TEŞEKKÜRLER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder