Bloglar
mobilya kulübü

26 Temmuz 2014 Cumartesi

GRATİS WATSONS VE ROSSMANN BAYRAM İNDİRİMİ!!!


 Bayramın da gelmesiyle birlikte indirimler başladı sizin de faydalanmanızı istedim GRATİS  WATSONS VE ROSSMANN larda yakalayabileceğiniz büyük indirimler var  genel olarak %50 indirim hakim gerçekten aslında bayram günü başlamasını bekliyordum fakat annemin hatırına dışarı çıktığımda fark ettim ki indirimler başlamış ve ürünlerin çoğu tükenmiş bile fakat yenileyeceklerini düşünüyorum heyecan yapmayın ;) 


rexona hakkında belki sonra bi post yapabilirim fakat bu genellikle her yerde 7.50 tl olan ürün indirim ile bana 5.90 a mal oldu :)


bu nemlendiricinin genel fiyatı 10 ile 12 tl arasındayken bu ürün de bana 7.90 a mal oldu ;) 


pudram tükenmek üzere şu sıcak yaz gününde pek kullanacağımı düşünmüyorum fakat yine de ucuz olunca şimdi almak istedim bu pudranın da normal fiyatı 37 tl civarında bi şey iken bana 16 ya da 17 tl gibi bir şeye mal oldu.

indirimleri daha iyi yakalamak için bütün mağzaları karşılaştırmanızı öneririm hepsindeki indirim oranı ve etiket fiyatı bir değil çünkü ;) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder