Bloglar
mobilya kulübü

25 Temmuz 2014 Cuma

HAYAT ÇOK GARİP VAPURLAR FİLAN_CENK-ERDEM

Şu aralar kafamı biraz dağıtmaya ihtiyacım var diye bir kitap okuyayım dedim evin kitaplığından hiç okumadığım bir kitabı seçip okumaya başladım 


oldukça eski bir kitap görüldüğü üzere YTL falan var yani para birimi olarak ;) kitaptan bahsetmek gerekirse kesinlikle ama kesinlikle kendi yorumlarımı yapıyorum herkesin kendi görüş tarzıdır saygı duyarım ve benim düşüncelerime de saygı duyulmasını beklerim :)

her neyse kitabın dış dekorasyonu oldukça hoş HAYAT ÇOK GARİP VAPURLAR FİLAN derken kapak resmi oldukça hoşuma gitti benim ;) iç kısmına geçersek kitap 2007 yılının şubat ayında birinci baskısı yapılmış asıl yoruma gelmek gerekirse 

kitap görüldüğün üzere radyo programlarından alınmış bir konuşmaymış yer yer 'ya bunlar ne saçmalıyor' dedirtirken bazen  eğlenceli olabiliryor 
radyodaki hallerini tavırlarını da bilmeden okuyunca daha bir sıkıcı geliyor bu kitap insana bilemiyorum ön yargılı olmamak da lazım tabi 
işin özü roman türü seven milen bu türü pek sevemedi :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder