Bloglar
mobilya kulübü

29 Temmuz 2014 Salı

KOTON'UN GÜNEŞ GÖZLÜKLERİ

Bizimki öylesine bi gezmeydi sadece masum bir hava alıştı ta ki onu görene kadar işte aşık olmuştum gerçi ondan öncekileri onun gözünün önünde deneyip kenara koymuştum :/ ama beğenmemiştim :/ 

Son kalanlar listesindeydi artık aşık olamayacağımı düşünmüştüm ta ki, ta ki onu deneyene dek!!! 

Tamamm tamam yazmayı bırakıyorum sakin olalım o sadece bi gözlük değil mi??? :D

AMA BEN ONA AŞIK OLDUMMMMM <3 <3 <3 

Tıpkı PEJO RCZ'ye aşık olduğum gibi :(

YA DA

NİSSAN JUKE ...

YA DA  

Aaaaa bu kadar yeter :D 



İşte bebeğimin ilk fotoğrafı alanlar bilir KOTON'da gözlükler asılır kılıfları bulunmaz sizin baktığınız bölümde :) bende de aynen öyleydi aşık oldum sonra kasaya yöneldim kasiyer dolabı açarak bir kılıf çıkardı kapağını açtı ve o muhteşem pembelerin içine benim gözlüğümü yerleştirdi :D bi insan bi gözlük aldığına bu kadar sevinir mi ya demeyin seviniyor işte :D 

Çünkü gözlük muhteşem :D yani bence muhteşemmm !!! :D


Hele ki bi de bu ışıkda bu manzarada :D deymeyin benim aşk hayatıma :D bilmiyorum net güzüküyor mu ancak tam almaya karar verdiğimiz sırada annemle fark ettik durumu gözlüğün bir tarafı zebra renkli ama leopar desenli gibi bi şey ayh anlatamadım :D ya çok güzel işte yormayın beni :D benim aslında bi güneş gözlüğüm vardı fakat aradığım gözlük kendi numaralı gözlüğümün üzerine rahatlıkla takabileceğim bir gözlük olduğu için bunu tercih ettim ben :)) fiyatı 40 tl den 20 tl ye düşmüş gerçekten büyük indirimlere rastlıyorum :) uv400 korumalı olduğu yazıyor bilemiyorum ne kadar doğru olduğunu o yüzden yorum yapmama hakkımı kullanıyorum :)) 

Bizden bu kadar şimdi biz aşk yapacağız bay bay  :D 

eski blog dan alıntıdır ;) bu bebeği halihazırda kullanıyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder