Bloglar
mobilya kulübü

2 Ağustos 2014 Cumartesi

ORİFLAME DİŞ MACUNU#VARAN_4#


Gerekli yorumları yapmak gerekirse ben mentollü naneli hafif ağzı yakan diş macunlarını daha çok severim ve bana göre bu diş macunu tam bir bebek macunu :/ oldukça tatlıydı bana göre

Kokusu hoş ancak diğer diş macunlarına göre pek kalıcı değil 

Macunun bütün kıvamı beyaz yapıdaydı

Dişlerinizi fırçalarken o ciflerde bulunan küçük taneciklerin dişlerinize sürttüğünü hissediyorsunuz kii bu bence iğrenç bi duygu diyebilirim 

Beyazlatıcı etkisi konusuna gelmek gerekirse yani bu konuda kötülemek istemiyorum nötr davranıyorum
;) yalnız şunu bilin ki ne kadar fırçalarsanız fırçalayın dişlerinizin renginden öte bi beyazlığı macunlar ile elde etmeniz mümkün değil.


Bu macunun çürümelere karşı olduğu söyleniyor bilemeyeceğim tabi ki uzun vadede ortaya çıkabilecek şeyler bunlar ;) 

Fiyatına gelirsek de 5 6 lira civarında bi şeydi sanırım indirimle daha ucuza deneyebilirsiniz tabi ama umarım benim gibi pişman olmazsınız ;) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder