Bloglar
mobilya kulübü

4 Ağustos 2014 Pazartesi

SHE'NİN OJESİ NAİL ENAMEL 402 #VARAN_5#

Aslında varlığından bile bi haberdim :/ she nin ojesi olduğunu bilmediğimi itiraf etmek istiyorum. Bu markayı parfümleri ile tanıyorum ve memnun olduğumu da söyleyemeyeceğim pek bi şekerli kokular ;) en azından bana ve benim zevkime hitap ettiğini düşünmüyorum ;) 

Geçenlerde güneş kremi için araştırma yaparken fark ettim ki oje standında she nin ojeleri var :/ aa aah bu da nesi diyerek bi tane alıp denemek istedim.


Tek katda bu şekilde görünürken ikinci katı sürdüğümde daha keskin ve hoş duruşunu sergildiğini düşünüyorum ;) ben sedefli ojeyi pek sevmem esasen fakat şu ara ilginç renklere bi merak saldım :/ 

Ojenin kuruması hakkında yorum yapmak gerekirse ilk katta oldukça hızlı kuruma gösterdi. 


Fakat ikinci katda pek hızlı kuruduğunu söyleyemeyeceğim.

Birinci katın hızlı kurumasındaki sebebin çok ince yapılı halde sürmemden kaynaklandığını düşünüyorum.

Kokusuna gelince öyle çok ağar bi koku yok.

Temizlenme durumu oldukça basit geldi bana fakkat ben günlerce elimde tutmadım genel de de tutmam tırnaklarınızın hava almaya ihtiyacı var. ;)

İşin özü ojenin rengi muhteşem ve diğer ojelerden bir farkı yok ;) fiyat 1.5 tl civarıydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder