Bloglar
mobilya kulübü

22 Ağustos 2014 Cuma

TOKA YAPIMI#DIY_8#

Yine yapım aşaması kolay olan bir proje ile karşınızdayım ;)


    

modaya güzel olunca ayak uydurmak gerek arada ;) fark ettim ki bu fiyonklar çok şeker ve ben de yapmak istedim çok zor değil vazgeçtim ;)) hiç zor değil ;) şimdiden iyi günlerde kullanın yapım aşamaları aşağıdaki gibidir ;) 

bir resim karesi daha olması lazımdı ancak hengamede karışıp kendini bana resetltti diye düşünüyorum ;) bulursam bu post da yayınlarım ;) 

alt taban tokasını bulduysanız problem yok üstüne ister fiyonk ister bi oyuncak yapıştırın gayet şık olarak benim tokamın üst taban rengi koyuydu ve bu rengi fiyonkta sırıtmasın diye tokanın üst tabanına beyaz oje sürerek kuruttum ve üzerine de fiyonku yapıştırdım ;) 


NOT... 
Eski blogdan alıntıdır resim eksikliklerini anlatarak gidermeye çalıştım kusura bakmayın ;) yanda görülen siyah dantel dokunuşlara sahip toka ise bana annemin genç kızlık döneminden kalma bir toka ;) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder