Bloglar
mobilya kulübü

2 Mart 2015 Pazartesi

EGO KARTIMI KAYBETTİM EGO KARTIMI ÇALDIRDIM

Ankara'da yaşayanlar bilir önceden sadece kağıt kartlar vardı. Ardından akbil vari kartlar geldi Ankara'ya ve tabi biz de bir heves aman tarihi varmış aman şu tarihte kalkıyormuş diğer kartlar derken öğrenci belgesidir vesikalık fotoğraftır kimliktir topladık 5 tl mizi de aldık gittik EGO'ya

Öncelikle söylemek gerekirse gayet mantıklı kağıt tüketimini engelliyor en azından fakat DİKKAT etmeniz gereken bir husus var ki içine PARA YÜKLERKEN dikkat edin ne kadar uzatırsanız o kadarını alıyor sizden 100 verirseniz makinaya 100 liranın tamamını karta aktarıyor ancak benim size önerim çok fazla para yüklemeyin derim

NEDEN Mİ ???

Benim gibi kartı kaybedersiniz diye

Ben kartı kaybettiğimi hemen fark edemedim açıkçası şehir dışında okuduğum için her gün de açıp bakmıyorum cüzdana ANKARA KARTım yanımda mı diye. Ama kaybolduğunu fark ettim fakat her seferinde erteledim üstelik EGO'nun önünden yaklaşık 8 10 kez geçmeme rağmen en sonunda bu hafta halledeyim dedim KIZILAY'da metro altındaki EGO ya yani kartı ilk aldığım yere gittim görevli kişi kimlik numaramı isteyerek bilgisayara girdi ve kartınız kaybolduktan sonra kullanılmış dedi ve beni Tandoğan taraflarındaki EGO BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ'ne yönlendirdi.

Oradan danışmaya geldim ve sordum sağolsunlar hiç çekinmeden yardımcı oldular. Açıkçası beni bir kart için bu kadar büyük bi binada işim olacağını hiç düşünmezdim hatta metro altındaki görevlinin beni yanlış yönlendirdiğini bile düşünmüştüm.

İşin özüne geleyim arkadaşlar

Benden tam olarak 200 TL İSTEDİLER  bi plastik parçasına 200 tl ;D cidden komik yani tamam anlarım hani kaybetmişim sorumluluğum altında olması gereken bir kart ancak 200 tl nedir yani oturduğum yerden para üretmiyorum ya ben ciddi anlamda sinirlendim ki BİR NÜFUS CÜZDANI KAYBETMENİN BEDELİ bile 81 TL iken :D ciddi anlamda gülüyorum. Tamam ceza vemeleri oldukça mantıklı çünkü somrumluluk bize ait ancak hadi olsun da ceza kart bedelinin 2 katı olsun yani ya da ne bilim her kaybettiğinde sürekli olarak iki katını ödesin kaybeden ama yok yani direk 200 TL :D

Yani gerçekten çok gereksiz bir para ki şu an öğrenci kartımı geri almadım. Kİ 200 TL İSTEDİKLERİ sürece de geri almamayı düşünüyorum.

 Bazı arkadaşlarım bana kaybolan kartı geri çıkartmak istediklerinde sadece 10 TL karşılığında yenileyebildiklerini hatta kaybolan karttaki paranın da yeni karta aktarıldığını söylediler ancak bunu yapabilmeniz için önemli bir koşul var ki

KARTINIZIN KAYBOLDUĞUNU ANLADIĞINIZ ANDA YA DA ÇALDIRDIĞINIZI ANLADIĞINIZ AN EN AZ 5 İŞ GÜNÜ İÇİNDE KAYDINIZI EGO BAYİNE YAPMAYA ÇALIŞIN ki görevli kişilerce "200 tl para cezası ödemeniz gerekiyor" yazısını almayın ;D

4 yorum:

  1. Geçmiş olsun umarım bulursunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşşekürler ancak bulamadım hatta eve ihtar mektubu da göndermişler

      Sil
    2. Sonuc ne oldu aynisi benimde basima geldi ve 200 tl odemek istemiyorm ihtar geldikten sonra ne yaptinjz

      Sil
    3. Ihtar geldikten sonra ne yaptiniz odediniz mi? Aynisi benimde basima geldi ne ypmaliyim

      Sil